dinsdag 20 januari 2009

Het Park

In Oktober ben ik met mijn broertje Dennis naar
het parkje geweest hier. Het was op en top herfst, mèt
een lekker zonnetje erbij. Dat leverde mooie foto's op.
En nu ben ik eindelijk klaar met het boekje:

























Klik op de foto's als je een grotere foto wilt.
Die laatste is nog niet af hoor. Daar komt nog een journaling.
Hier namen we afscheid van het poesje dat ons de hele tijd
heeft gevolgd en mee op foto's ging enzo :-)
Het boekje is wel simpel gehouden hoor.

7 opmerkingen:

Marije's Scrapsels zei

Ik vind hem erg leuk! Rustige bijpassende kleuren, leuk boekje zo met die tabjes..leuk dat je vooral grote foto's hebt gebruikt ook!

Liefs, Marije

inge zei

Wat een superleuk boekje heb je ervan gemaakt!

Debbie zei

ziet er super uit meis

Anoniem zei

wat een mooi boekje, heel erg leuk!

groetjes,
Loes

Janine zei

superleuk boekje!!!
Dat nieuwe papier van imaganisce is super...staat wel erg bovenaan mijn verlanglijstje :D

Iris zei

Hey Barbara. Wat gezellig dat je een berichtje hebt achter gelaten op mijn blog. Leuk om wat van een 'stille' lezer te horen!
Gelijk een kijkje nemen bij jou natuurlijk! Erg leuk boekje zeg. Vind het papier helemaal leuk wat je gebruikt hebt!

Hilde zei

Super leuk boekje heb je gemaakt!