vrijdag 9 januari 2009

Goede voornemens?!?

Ik doe niet aan goede voornemens. Dat werkt niet.
Ik ben van mening dat als je iets wilt veranderen in je leven,
je dit direct moet doen en niet pas op 1 januari.
Dus ik heb geen goede voornemens. Wel doelen voor 2009.
1 daarvan is vandaag van start gegaan, namelijk:
Mijn rijbewijs halen!!!!
Rob is al 2 jaar bezig (opgelicht door zijn rijschool !!)
en heeft hem nog niet en met deze baan is het moeilijk vrij
te krijgen voor een paar uurtjes. Daarbij is hij alles behalve
gemotiveerd om er weer voor te gaan, dus is het aan mij!
We zijn zoveel vrijer als we straks een autootje hebben.
En vandaag was het zover: mijn eerste rijles!
Ik was totaal niet zenuwachtig en het ging eigenlijk perfect!
Ik heb een hele lieve vrouw, die net zo spontaan is als ik.
Vandaag mocht ik alleen sturen, bochten maken, spiegels
onder de knie krijgen etc. En woensdag mag ik gassen en remmen
leren en zo steeds stapje voor stapje.
Maar man, wat gaat een uur snel zeg! Zo jammer.......
Debbie heeft foto's gemaakt vanmiddag:

Woensdagochtend weer een les! Is het al woensdag??????

Geen opmerkingen: