vrijdag 9 januari 2009

Daar ben ik weer...

Zooo, dat is echt lang geleden!
Maar ik heb echt niet meer gescrapt sinds half December,
druk met van alles. Maar ik kreeg afkickverschijnselen en ben
weer begonnen met scrappen......
Voor mijn vriendin Kim en haar vriend Mark heb ik een canvas
gemaakt, ze hebben een nieuw huisje en ik wilde wat leuks
maken voor ze. De foto is "vers van de pers" woensdagavond
gemaakt bij hun thuis! Als het goed is, zien we ze zondag weer...
Dit is hem geworden:






Ik heb een "lijstje" van Gesso gemaakt, en in het midden glimmermist gespoten, de foto is sepia/vintage afgedrukt. De swirls bij de bloem linksonderin is geverft met crackle accent, dat geeft een gebarste effect, ontzettend mooi!

Ik ben snel weer terug..... met oa. foto's van mijn doel voor 2009!
Benieuwd? Hou deze blog dan in de gaten....

4 opmerkingen:

Angela zei

heel erg mooi geworden meid, daar zijn ze vast erg blij mee!

Joyce zei

wat is ie gaaf geworden!
Vind hem helemaal super!
Brengt mij ook weer op ideetjes :-)

jacqueline zei

Nou als dat geen prachtig kado is...wow !!!
Daar zullen ze wel heel blij mee zijn zeg!
Enne er zit vast een foto op gemaakt met je nieuwe camera?

Groetjes Jacq......enne ik houd je blog in de gaten hoor!

Joyce zei

Echt super mooi !!