dinsdag 27 januari 2009

ABC & BOM in 1 ?!

Haha, geen hoogstandjes hoor. Gewoon simpel & clean layouts. Ik kwam vorige week dit albumpje tegen in de HEMA. Wat ik ermee wilde wist ik nog niet, maar dat ik hem wilde hebben wist ik wèl! Wat een leukerd! En 100 pagina's! Hij heeft een week op mijn bureau gestaan en toen wist ik het: een ABC en BOM in 1. Dus een BOM en ik begin met een ABC over mij!

A, B, C en D heb ik nu meteen al af :-)

Ik vind het normaal niet leuk om over mezelf te scrappen. Maar nu wel. Vraag me niet waarom. Maar ik ga proberen dit vol te houden en ECHT heel het boekje vol te scrappen met dingen over MIJ! Zodat ik aan het eind een boek van 100 pagina's heb over MIJ! Dit zijn de eerste:














2 opmerkingen:

Laura zei

leuk zeg ik hou ook wel van as the world turns maar helaas ben ik altijd werken als het op tv komt.
superleuk idee om een Bom en abc in 1 te maken... moet nog beginnen daarover.

Groetjes Laura

Iris zei

ooh wat een leuk idee zeg!